utorak, 22. veljače 2011.

Talib Kweli:Gutter Rainbows


Talib Kweli nam poklanja svoj peti solo album Gutter Rainbows.
Po prvi put album izdaje za neovisnu izdavačku kuću (nakon svađe sa WB) i kao i uvijek donosi nam radost i osmijeh na licima.
Album nije ispunio sva moja očekivanja kao sto je to ucinio Black Starr zajedno sa (Mos Def ) ili Train Of Thought (sa Dj Hi Tek).Možda će se nekome ovaj album učiniti boljim nego ova dva koja sam naveo,ali u meni su ti albumi ostavili veliki trag i teško da ce ijedan njegov budući album ispuniti sva moja očekivanja,ali kod ovog sjajnog liričara i repera se nikad ne zna.
Saradnja sa producentima 88-Keys,M-Phazes,Marco Polo,KHRYSIS!,6th Sense,Oh No, mu donosi siguran komercijalni uspijeh.
Kroz tekstove je tesko zamsliti svijet u kojem TK zivi ali se osjeti da je nekako ostao u 90 tim .
Beatovi većinom dišu sedamdesete.Meni licno,najjaca pjesma je Palookas feat Sean Price (Heltah Skeltah).
Album je za svakoga ko voli sjajan rap i jake beatove.

Kad se svi albumi uzmu u obzir i TK kao jedan od nosilaca sjajnog rapa i lirike ovaj album dobija od mene 4 zvjezdice od mogucih 5.

Nema komentara:

Objavi komentar